Prekių grąžinimas:

Daugeliui mūsų prekių yra taikoma pinigų grąžinimo garantija.

  1. Apsisprendęs įsigytą prekę grąžinti dėl to, kad nepatinka forma, spalva, komplektiškumas ar be priežasties, tai padaryti Pirkėjas gali per 14 dienų, nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos.
  2. Prekes galima grąžinti informuojant Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
  3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje nepradarytoje pakuotėje;
    3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
    3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinantį dokumentą.
  4. Jeigu grąžinama prekė yra kokybiška, jos grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
  5. Teisės atsisakyti sutarties ir grąžinti kokybišką prekę galioja visais atvejais išskyrus LR Civilinio kodekso 6.228 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis.
  6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jeigu Pirkėjas nesilaiko aukščiau nurodytos prekių grąžinimo tvarkos.
  7. Nusipirkęs netinkamos kokybės prekę, Pirkėjas turi teisę grąžinti tokią prekę pardavėjui. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė, pagal Pirkėjo pasirinkimą:
    7.1. gali būti pataisoma (jeigu įmanoma)
    7.2. nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę (jeigu įmanoma)
    7.3. atitinkamai gali būti sumažinama tokios prekės kaina
    7.4. Pirkėjui grąžinami sumokėti pinigai.
  8. Prekės, kurios negali būti grąžinamos:
    8.1. kokybiški kūdikių ir vaikų apatiniai drabužiai bei higienos prekės;
    8.2 Kūdikių prekės (čiulptukai, kramtukai, čiulptukų laikikliai, seilinukai, čiulptukų dėklai, migdukai, kūdikių indai);Visoms prekėms taikoma 2 metų kokybės garantija.
  9. Dėl visų su prekių apmokėjimu, pristatymu, grąžinimu susijusių klausimų Pirkėjas turėtų kreiptis žemiau nurodytais Pardavėjo kontaktais.
  10. Tarp Pirkėjo ir Pardavėjo kilę ginčai, nepavykus ginčo išspręsti taikiai, ne teisme nagrinėjami Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo nustatyta tvarka Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje, adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. (8 5) 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt.
  11. Elektroniniu būdu prašymą galite pateikti per EGS platformą: http://ec.europa.eu/odr/.